fredag, november 10, 2006

spiken på land

igår var det spelning på tiffanys. först "blind terry" med allas våran henke burman på gura. sen spelade [ingenting].
jag och wille tog ett par öl hos mig innan. jävligt opeppade.
men väl på stället så tog det fart och blev jävligt kul.
gurkis och stoltz spelade mkt bra musik och jag, wille, lina, claudia och johanna dansade - spikgatan style.

en skön kis som heter pelle var med och dansade. han frågade mig och johanna: "ni har dansat till den här låten några gånger förut va?" (pet shop boys - heart).
vi bara skrattade.




satt och funtade på en grej nyss.
vad händer med snoret när man tar näsdroppar?

1 kommentar:

sner0 sa...

Åtminstone med nässpray så är det huvudsakliga verkningssättet att man minskar svullnaden i blodkärlen i kranen.
Är enligt vad jag läst inte snoret i sig egentligen som täpper till..