måndag, november 20, 2006

förra veckans skörd

jag kanske borde skaffa en bilddagbok istället för att hålla på så här, men skit samma.

förfest hos wille innan tiffanys i torsdags:


pipas visar sin bästa sida:


willes skit (helena: säg till om du vill att jag mms:ar denna)


dans:




fredag:
käkade tacos i nybban hemma hos mor. efter det åkte jag förbi rinkan och plockade upp bröderna lindgren. gustav, norton, wille, peter, bröderna och jag förfestade lite på storgatan innan vi drog vidare till näsan.



vitt är det nya svarta som sagt:


lördag:
stämplade in ett par timmar på jobbet och gjorde klart en migrering. robban hade gjort kaffe och stämningen var tokhög på jobbet.
när jag kom hem kokte jag mig lite gott och sen bäddade jag ner mig.


lördagsplanen var att dra till en korridorsfest där en av elis innebandypolare höll låda.
jag är mycket glad över att jag inte är student och bor i korridor. mkt mkt mkt glad.

wille hjälper fulla studenter:


"är ni synthare eller?"



söndag:
middag i nybro med däckbyte.
jag ser lite småblåst ut på det här kortet:

2 kommentarer:

sner0 sa...

Nortons ögon äger!
Nu har du bytt däck minst 2 ggr vad jag vet, akta så du inte börjar skruva med annat snart också...

Anonym sa...

Synten lever, ser jag.
(PS: den där koden man ska skriva in för att posta är just nu quyqhus...om man säger det fort kan man nästan få det att låta som kukhus. De är ju det ni bor i, det är ert manliga kollektiv, måste va så.) IT Rockar!