fredag, november 03, 2006

dagens tekniktips

igår fick jag ett roligt mms.
märkte när jag skulle kolla tiden det skickades att om man går in på detaljer så ser man om personen skickat det till mer en än mottagare och även deras telefonnummer! lite som CC när man skickar e-post. CC står förresten för carbon copy (och BCC för blind carbon copy).
har man personerna i sin adresslista så löser iaf min lur (SE K800i) upp nummren mot namn.
jag undrar om samma sak gäller för sms. måste testas och redas ut!
kan vara bra att veta när man får sms runt klockan 2.00 en utekväll. om man ska känna sig utvald eller inte.



igår var vi på spelning. förfest med spritspelet hemma hos wille.
mkt rolig kväll. jag och wille blev väldigt onyktra och jag försov mig till jobbet imorse (förlåt mange).

Inga kommentarer: