torsdag, november 23, 2006

misstänk allt.

om någon undrar varför jag betett mig konstigt senaste tiden är det inte för att jag bytt från gevalia mellanrost till ebony (som hände wille), utan för att jag sett en del suspekta dokumentärer senaste dagarna.

här har ni c:a 12h powerpointslides om varför ingenting som vi får lära oss om historia före kristi födelse stämmer:
Atlantis, Alien Visitation & Genetic Manipulation

det hela började egentligen med att robban (som kommenterar friskt under namnet "adminpappan") skickade den här till mig i lördags:
Illuminati Mini-documentary
vi älskade illuminati när vi delade rum på jobbet, jag och robban. många "fikaraster" har spenderats zoomandes på arkitektur i vatikanen och på diverse konstverk av da vinci.
vi försökte även göra egna ambigram (ett ord som går att läsa även om man vänder det upp och ner). ordet "kuk" var lättast. ser ut som vikingrunor som ambigram. något svårläst kanske.






jag och mange kallade våran nätgrupp på jobbet för "illuminäti".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woha! Den där har jag inte hunnit med att se än, ligger hemma och svettas in på disk no 2. Alldeles för mycket tid har gått åt till privat IT-stöd, golfande och annat tidsödande men det finns risk att den drar igång ikväll, en smak av den nya whiskyn å en magisk film som förkastar världen som vi känner den. Kan det bli bättre? Jag bara älskar hemliga sällskap och ritualer. Sug på ordet: "Ritualer"...
Woooo, slår en påse grillchips vilken dag som helst!

sner0 sa...

mmmm, grillchips.....