onsdag, november 01, 2006

grabbhalva

idag är det kallt.
jag och nicke har använt våra fodrade IT-enhetenjackor när vi har varit ute och rökt. övervägde nästan på väg upp i hissen nu att ha den när jag går hem sen.
blir förmodligen inte så.

ikväll ska vi på le petit (f.d kramp och frenesi dvs indieklubben på kåren).
blir första glöggkvällen ikväll känner jag. hoppas dom börjat sälja på bolaget.

har även bestämt mig för att raka skägget idag. har bara varit renrakad i ansitet vid ett tillfälle i år. 2006 har varit ett skäggets år för mig med mycket nerlagd tid med trimmern (trimmar varje onsdag).
ansiktstvätten som jag använt i snart 1½ år kommer från shiseidos herrlinje. det fina med den är att den även funkar som raktvål. otroligt dryg och löddrig.
fuktighetskrämen i samma serie är speciellt gjord för att funka som en after shave balm, dvs lugna ner, återfukta och motverka rakfinnar.
innan dess använde jag clarins rakgel och biotherms aquapower för återfuktning. inte alls samma lyxiga känsla.

Inga kommentarer: