torsdag, november 02, 2006

dagens it-slang

ocka är slang för okulärbesiktiga.

i en mening: "har du ockat näthårdvaran på familjebadet?"



idag har jag lyckats förstöra min kontakt för handsfree i telefonen. innan dagen är slut kommer jag ha nackspärr.
rätt skönt att värma upp vätskan i kraniet med lite ärlig mobilstrålning när det är så här kallt ute.



igår rakade jag skägget. det var både skönt och konstigt.
hittils har jag fått höra saker som att jag tappat min pondus och att jag ser 10 år yngre ut.

5 kommentarer:

sner0 sa...

ser ut som att du har hål i örat..?
Nu måste jag spana på mötet bara för det.

Mehdi Bagherzadeh sa...

har du hål i örat? :-O

Helena sa...

Pojken. Söt.

robin engström sa...

klart jag har hål i örat.
två till och med.

ena gjorde jag i en guldsmedsbutik i nybro i femman och det andra gjorde jag med en nål efter scensommarfröjd 94.

Anonym sa...

Du ser ren ut. Tycker även att du är lik mig på det kortet. Måste vara för att vi båda härör från Eriksmåla/Fiskesjöhållet.

Skolden