måndag, november 06, 2006

arty PARTY

ok. här kommer lite kort från veckan som gått.

onsdag:
förkrök hemma hos mig. planen var le petit på kåren:

gurkan:


min papperskorg innehåller det viktigaste. cigg, ölflaskor och miniyoggi:


inte jättepeppad:


inne på le petit. vi var totalt fyra där.



torsdag:
gt på vallen. förkrök hemma hos wille.

spritspelet:



gentle touch tolkar depeche mode - photographic:



fredag kväll tog jag det lugnt och gick runt hemma och stökade.

lördag:
dags för kursen i modellmåleri.
tog tåget in klockan 9.03 till nybban och blev hämtad på stationen. sjukt nervöst att aldrig ens ha testat att måla med acryl och sen stå till 15 och måla en naken modell.
mycket cigg och kaffepauser blev det. jävligt trevlig dag.

90x70cm finkultur:


på kvällen gick jag hem till stoltz och drack lite whiskey och öl tillsammans med wille och erik carlsson. framåt 23-hugget vandrade vi till mollys och tog ett par öl. trevlig förfest om inte annat.


söndag:
högg in på jobbet en stund. städade. tvättade. ordnade om i min garderob. tränade. blev fotad av mattias sjögren för lite modebilder till hans portfolio. på kvällen såg jag, wille och stoltz borat på bio. filmen var rolig men jävligt överskattad och passade inte alls långfilmsformatet.




till helgen händer det roliga grejer.

2 kommentarer:

Nina sa...

Men så duktig du var att måla :O

Anonym sa...

Vajjert! Gillar framför allt fötterna och stolen, men ansiktet ser skrämmande ut och det gillar jag med! Hoppas du låg med henne sedan, i god konstnärsstil. Saknade rödvin i Kaffe, Cigg och...

Skolden