torsdag, augusti 24, 2006

teknikfrånvänd

idag på mutlunchen med koneo på byttan så ringde mehdi och var förtvivlad.
mitt i renoveringen av han och hans flickväns nya lägenhet i storstan så förvarade de sina kläder i resväskor i bilen. inatt hade någon stulit dom. nu har mehdi INGA kläder alls förutom dom han hade på sig igår. stackars jävel.
kan posta hans nya adress och storlek här så kan folk skicka hjälpsändningar med kläder till honom. han skulle gå till jobbet på svt och hitta loggo-tröjor som han kan ha som ombyte.

igår var vi på traffic lights på näsan. var något roligare än vad det brukar vara där men inte mycket. trevlig kväll iaf. hurtig spelade skivor i "schlagerbaren" så jag och wille svängde våra lurviga till ett par trevliga 80-tals bitar.

just fan.
var inne och hälsade på hos azin och märkte att han länkar till mig från sin blogg! sånt blir jag glad av. jag som fotar mina bilder med min tattiga mobilkamera skäms nästan när jag ser hur fina bilder han tar från sina kalas.

Inga kommentarer: