fredag, augusti 18, 2006

it enheten it

sitter vid datorn och knäcker en kall efter en hektisk arbetsvecka. har fått en hel del gjort iaf. mange kan vara stolt.

idag har jag blivit klippt av johanna. blev svinbra. fattar inte varför jag gått och betalat dyrt för det när jag har en vän som blivit 4:a i sm!

jag och elis ska strax göra en kladdkaka och sen loopa plötsligt i vinslöv tills vi inte pallar mer. samtidigt ska vi inta kalla pripps blå export.

imorgon är det nämligen semestertävling med plötsligt en förening i vinslöv. förra gånger var 7:e augusti 2004. den gånger var det HELT sjukt kul. jag och elis åkte dit utan några förväntningar alls egentligen men så var det allt vi kunnat drömma om och mer. jag vann till och med frågesporten bland alla som var där och fick vara med i extramaterialet till dvdn! det ni! my fifteen minutes of fame. lätt.

den här bilden är från kristanstadbladet. föreställer elis, kjell fredriksson och mig. till vänster på bild syns även plötsligt en förenings ordförande kristoffer månsson.



kan egentligen mala på hur länge som helst om den gången. men imorgon är det nya tag som gäller. 9.03 går tåget och när det är framme ska vi vara onyktra.

efter föreningsträffen ska vi ta oss vidare till malmö där det är festival. på möllan har skivbolaget subspace bokat en massa elektroniska akter, med frontline assembly som huvudband klockan 00.00. ska bli sjukt kul att se.

dagens låt: frontline assembly - hydrogen


om ett par öl kommer jag gå in här och youtube-blogga upp mindphaser. det känns som en sån kväll.

Inga kommentarer: