onsdag, augusti 09, 2006

gatapark - robin engström 2-0

idag är jag ännu tröttare än igår.
jag, wille och rebecka började kolla på the aviator ganska sent. trevlig och snygg film på nästan 3h.
under en rökpaus i filmen så hävde wille ur sig att dom börjat packa upp tivolit till kalmar stadsfest.
trogna bloggläsare vet att jag ställde min bil på esplanaden efter den blivit bortbogserad innan kalmar marknad för några veckor sen. efter det har elis lånat bilen en gång. och han hade givetvis ställt den i cellgraven igen. när filmen slutade så gick jag och rebecka för att se om samma sak hänt igen. det hade det. bilen stod till vänster om huvudingången till bibblan i en parkeringsficka med en ny röd lapp i fönstet och en bot på 200:- igen.

nån som behöver en hyffsat nyservad mercedes a160 från 1998?

kom iaf i säng efter 3 nån gång.

möte med gymnasieförbundet klockan 9.00 om lite routing och nät med göran b nilsson. jag var som vanligt knivskarp fastän jag var trött. koncentrerar mig extra hårt på möten då och det blir faktiskt bra så länge det är på förmiddagen.

till lunch blev det nåt osötat yoghurtbröd med paprikakeso och köttbullskivor på. och till det fyra kiwifrukter.

blev sms-bombad av secunia igårkväll om att microsoft släppt en massa patchar märkta "highly critical". kvällen idag kommer därför att gå åt till att patcha i stort sett alla servrar vi har. kan bli uppemot 60 stycken misstänker jag. kan gå precis hur som helst. jag och ituff får bita i det sura äpplet.
lär ju inte bli km ikväll om man säger.

köpte förresten en söt kofta från acne av gurra idag. använd en gång. att köpa kläder piggar alltid upp.

nä nu ska jag köra nmap -A 193.45.xx.xx/25 -oN suck.txt

over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

fortfarande mr. geek. jag ligger fan långt efter nu. :(

/mattias k