torsdag, augusti 10, 2006

sista dagen som ung.

sliten idag efter att ha jobbat över till 21.30 igår och sen varit uppe halva natten. var dock inte ute för en gångs skull (även om jag blev tvungen att ta två öl på km när jag gick från jobbet hem).

sjukt stressig dag på jobbet med.

idag är min sista dag som 25-åring. den hade varit trevlig att fira redlös på rasslebygd, men jag kan ju tyvärr inte ta ledigt så länge lillmange är borta. fick en lägesraport från festivalområdet från herr askebring dufva för en stund sen. han kunde inte prata så länge för han ville inte halka efter i sitt rekordförsök i antal rökta cigg på en festival. festivalen verkade innehålla allt man önskar iaf.

här är en bild på willes missfärgade rökfinger sista dagen på rassle förra året:




om någon vänlig själ är hemma imorgon kväll och vill fira mig så tar jag tacksamt emot alla bjudöl som det finns utrymme för.

om en timme ska jag gå och köpa mig en pizza på viktoria, äta den till ett avsnitt seinfeld eller SATC och sen sova innan träningen.

Inga kommentarer: