måndag, augusti 28, 2006

läste precis ur pocketen popvänstern av erik zsiga. den var inte alls så bra som jag förväntat mig. knappt underhållande faktiskt. bara självklarheter och "ungdomligt" språk.

i helgen ska vi åka till göteborg. jag och wille tar tåget på fredag. gentle touch spelar på klubb populär på lördag så då blir det kalas. har inte hört alls mycket av deras nya material heller (bara tidiga versioner på cdr som gustav knappt låtit mig hålla i av rädsla för att dom ska läcka ut på internet).
jag har även lyxat till det med en semesterdag på måndag så det blir en riktig långhelg. semesterdar liksom pengar är till för att användas. man blir inte glad av att spara saker på hög.


åt nästan ett helt kilo dafgårds lasange till middag idag. åt riktigt sakta till ett avsnittet "E.B.E" ur x-files första säsong.

Inga kommentarer: