onsdag, augusti 30, 2006

inte onsdagspeppad idag.

när jag kom hem från jobbet idag hade jag en cdr-skiva med texten:

Till Robin!
The Whitest Boy Alive

på i brevlådan. sitter och funderar på från vem det kan vara.


igår var jag hemma hos wille på midnattsbio. vi käkade peanut flips, gamla majschips med ostsmak och såg en fin film: järntrean. en enkel, vacker, koreansk kärlekshistoria. rekommenderas varmt.

ska lägga mig och vila lite nu, sen dra till wille och dricka lite öl. innan jag drar dit ska jag betala räkningarna. egentligen är det aldrig bra att göra innan utgång.

har iaf löst ett smålurigt problem på jobbet idag. det blir man alltid på bra humör av.
älskar logisk felsökning. särskilt om den är nätverksrelaterad.


förresten återupptäckte jag kanske internets roligaste site idag:
http://www.riktigkille.nu

har även loopat låten starlight med vitesse. fan så bra.

Inga kommentarer: