måndag, oktober 30, 2006

it puts the lotion in the basket

okej, jag har varit i stockholm igen. väntar med ett mer utförligt blogginlägg om vistelsen tror jag.


bästa scenen i när lammen tystnar innehåller en otroligt bra låt. q. lazzarus - goodbye horses.




när jag var 18 piercade jag bröstvårtan. mycket tack vare ovanstående scen. letade som en dåre efter ett hänge med en droppe i som buffalo bill har, men utan framgång.
efter pouppée fabrikks spelning på arvika så tog jag ur ringen ur en mycket inflammerad bröstvårta. som minne är jag pga ärrvävnad evigt styv.



btw.
smarta spellistor i itunes är typ coolaste på länge.
du skapar en spellista, som egentligen är en slags metasökning i ditt musikbibliotek. lägger du den spellistan på ipoden också så synkas den automatiskt om låtar som stämmer in på sökningen tillkommer.
ok. detta är coolt, MEN:
om du kopierar en låt till ipoden från en annan dator, eller med ett annat program som inte vet om smarta spellistorna så kommer ipoden att själv lägga till låtarna som uppfyller sökningens kriterier i spellistan.

Inga kommentarer: