torsdag, oktober 12, 2006

nu ska jag lägga mig och sova. har ätit fem mackor med salami och gurka till middag.
igår var jag, erik, wille och gustav på le petit. vinet var lite väl billigt så jag är trött idag.
ska sova en timme. träna och sen gå på tiffanys.
pust.

ska ta tiden nu och se hur lång tid det tar innan nån ringer i min telefon när jag gått och lagt mig. den ringer alltid minst en gång hur kort tid jag än försöker sova.

i helgen har jag blivit övertygad att testa itunes igen. sist jag testade hemma så åt det upp precis allt ledigt RAM efter jag laddat mitt mp3arkiv i biblioteket.
har installerat nu och låtit itunes indexera låtarna (tog c:a 6h). nu tar det faktiskt bara 14MB internminne. vad jag kan se har itunes dock bara hittat ett (1!) skivomslag.
hatar itunes mina id3taggar?

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför stänger du inte av telefonen när du ska sova?

Imorgon ska vi till Kosta. Ikväll ska vi ta en minidynga. Vi hörs senare.
Låttips: Hands To Heaven - Breathe.