söndag, oktober 01, 2006

dyslexi

först stavar jag vincent som victor. sen skriver jag ralph som ralf.
min hjärna har börjat ruttna.

idag har jag ätit brunch med wille och pete samt köpt mina första sneakers på 9 år. känns helt skruvat.
känns bra att slippa smyga till gymmet iaf.


nu har jag iofs ingen ursäkt att klä mig som en lodare när jag tränar. innan skyllde jag på att jag ändå hade så fula skor så att det inte spelar nån roll.

ska städa vidare lite nu och sen inviga min nyinköpta symaskin.
en janome sewist 521 blev det. när symaskinsarne talar, då lyssnar man.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika trevligt att läsa din blogg men blev ledsen i ögat när länken till din nya symaskin inte fungerade ;(

robin engström sa...

den funkar ju skitbra!

lotta sa...

en symaskin! wow!