söndag, oktober 22, 2006

LAN of faith and devotion

stockholm fredag:
efter incidenter med snuten på väg upp till storstaden så drog jag med min stora packning: resväska, datorväska, handväska och en wellpappemballerad whiteboard till midsommarkransen. där satt skånejohan, gurkan och viktor och drack vin.
några glas, en kebabtallrik och en dusch senare så mötte jag upp nina och mattias i slussen. därifrån tog vi tuben till rådmansgatan för att kolla lowe på hard rock café.

jag och ninis:


mehdi och skolden:


mattias och nina:


mehdi plockar ihop sina grejer:



efter lowe hade spelat klart så började ett gäng indiekids att göra sig redo för att spela på scenen. ungefär samtidigt kommer skånejohan och andreas tilliander. mkt roligt att mötas igen samma kväll på ett så otippat ställe som hard rock café. visar sig att tillianders flickvän spelar i bandet som gör sig redo. ironwall eller nåt sånt tror jag dom hette.

jag blev trött och drog iväg ganska tidigt. jag och helena skulle ju ha LAN dagen därpå.

Inga kommentarer: