onsdag, oktober 11, 2006

stockholm: fredag

ligger hemma med norton innan avresan:



nyduschad, nypackad och klar för avfärd:



efter nästan 6½h på en svinkall, trång och jävlig swebus så tog jag mitt pick & pack och drog till midsommarkransen på förfest. där var redan gurkan, viktor och pata i full gång och stod med kläderna på klara för att dra. jag var trött, kall, arg, ledsen men lite onykter och kom snabbt igång.

gurkspolingen och jag:


detta kortet har jag bara med för att viktor råkade se ut som tagen ur nån vampyrfilm:


från midsommarkransen åkte vi sjungandes allsång i taxi till debaser medis (mödis) där vi hade lista till camera obscura. listan var dock riven när vi kom så vi tjatade lite på vakten en stund innan vi drog vidare med lite gammalt kalmarfolk som vi hittat till carmen för en öl.
på carmen var det fullt och en storväxt nordafrikan stod och motades oss i dörren. gurkan var snabb och rapp i munlädret som vanligt och drog till med: "ursäkta, men vi hade bokat bord för ett sällskap på nedervåningen. åtta stycken". vi kom in direkt.

efter en öl i pisslukten på carmen så drog vi till spyan istället.
mycket och bra folk. djsen skrällde med bl.a: ken laszlo - hey hey guy, mike mareen - love spy (badman remix) och fancy - slice me nice.
framåt natten var jag utmattad, arg, trött och ledsen. och viktor som jag skulle bo hos var borta.
förlåt alla som jag kan ha varit otrevlig mot.

här är jag och erik karlsson. observera mina pigga ögon:

Inga kommentarer: