måndag, juli 24, 2006

semester06 i bilder

tillbaks vid arbetsplatsen efter en dryg månad av liggande.
hade väntat mig att det skulle vara stendött på jobbet nu i slutet på juli. var helt inställd på att börja läsa igen allt på internet som jag missat och kanske läsa lite fina böcker om nätverksteknik. men icke. har en jättehög med ärenden som tar tid att börja bocka av. pust.
ska iaf smygblogga lite på arbetstid och lägga upp alla bilder jag tagit med mobilen under semestern.

nytt linne från hm inhandlat:


jag, micke och mr. angerland testade nya festissmaker och åt glass i parken:


på väg till midsommarfest i kristanstad med elin. vi hade bara det viktigaste med oss; flak öl, cdskivor, kläder och lite camel.


sill, nubbe, nypotatis och lite sallader. formaliteter innan krökat började på allvar:


elin med vän på en filt:


jag inhandlade en mockajacka på erikshjälpen. fotografen råkade komma med i bilden:

Inga kommentarer: