måndag, juli 31, 2006

audrey horne

myspace är sjukt segt och svårnavigerat. känner mig som en gammal gubbe som surfar internet för första gången. har typ skickat 100 vännerförfrågningar och dessutom lyckats få en hel bunt av vilt främmande amerikaner. fattar inte hur myspace kan vara en av de mest besökta siterna I HELA VÄRLDEN. typ top fyra i usa.

lyvesand tipsade precis om att man får 200 spänn rabatt om man beställer från bubbleroom.se senast idag. dock för minst 400.
råkade spontanköpa ett par cheap monday i mörkblå rådenim när jag yrade runt på stan idag, trött efter jobbet.
hittade faktiskt de här jeansen från j lindeberg på bubbleroom som jag inte sett tidigare:



inte alls dumma! lite lite cargo-pants varning med lock på fickorna, men jag tror man kommer undan med det på dom här.
i mina propper ("the brand that's battle tested") vet jag att jag kunde ta 8 halvlitersburkar öl i benfickorna när man gick från parkeringen i arvika. där var det ingen passform att tala om.

här är en bild på mig när jag provsmakat mitt och dockans vin på karlskrona sailet 2001:




nu ska jag ringa gustav och kolla om han vill ta en promenad. annars bäddar jag ner mig igen och kollar på twin peaks (i väntan på att hela amerikanska the office säsong 2 ska komma hem).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Totalt jävla rensad på denna bild! I Bulgarien kom vi grannar med tre boys från den fina Sthlms förorten Bålsta (Bohlsta) - en av dem var en riktig raggare (läs tatueringar o fet), men han kunde supa. En kväll hade han kommit in i hotellfoajen gående som en gam med händerna skrapande i marken. Helt slut som artist. dagen efter gjorde jag samma sak, hehe. Skold

//Skold

Nina sa...

Det var så festligheterna brukade sluta.