söndag, juli 02, 2006

bloggtorka

sen sist har jag mest badat och druckit till. mehdi har varit med och även lars "lisa" abelsson en runda. annars gamla vanliga gänget.

idag har jag och elis varit och hjälpt fmartins mor och hennes karl att resa en mast på deras segelbåt på ängö. jävligt spännande med båtar och allt som hör till. har även varit i nybro en runda för att hjälpa till med att flytta linas sista grejer från gamla förrådet. fick nachostallrik som tack för hjälpen. hann spela lite kubb vid linnéasjön och hämta en resväska hemma hos mor också.

inhandlade även ett par acne max white veckan. mycket sommriga.

inatt drömde jag om bastille linux.

imorgon ska jag rycka in på jobbet och sätta upp en brandvägg mot regionnätet så att lite läkare kan köra landstingets applikationer från vårat nät utan att gå via det världsomspännande internet.

på tisdag ska jag ta bussen till tjockholm. har inte kunnat välja mellan silverlinjen, swebus express eller bergkvara buss ännu. lovar att återkomma med vad det blev och vad resan kostade i nästa inlägg.

Inga kommentarer: