söndag, juli 23, 2006

öl och cigg från maxims, ta mig härifrån

sista semesterdagen.

har legat och dragit mig nästan hela dagen. tog sista semesterbadet på kalmarsundsbadet med lina och johanna (den riktiga).
jag och wille kom hem från en jättetrevlig kroksjöfestival vid 4-hugget inatt. banden var av lite varierande kvalitet, men arrangemanget var mycket mysigt. det var så indie att det knappt syntes några cheap monday.
martin hanberg från sibiria/vapnet var urtrevlig som alltid. linssoppan och det hembakade brödet som systrarna eklund gjort var jättegott och billigt.

i fredags var det fest på taket på smålandsgatan för att fira lottas 24-års dag. rolig förfest här med nästan bara killar från nybro (alla på förfesten rökte utom magnus). elinstackarn var ensam tjej. festen var något folktom men ändå väldigt trevlig med både tårta och popcorn.

i veckan inveg jag ikea tillsammans med elin. vi köpte ett badlakan och åt köttbullar.

har även köpt en ny kavaj från filippa-k.


funderar på om jag ska åka till göteborg i helgen. lutar nästan lite åt det.
sitter och surfar skor på ebay nu.
hittade dessa heta oxfords från paul smith:



kanske ska lägga ett skambud.

Inga kommentarer: