torsdag, februari 22, 2007

rumsbyte

för nån vecka sen blev jag vräkt från mitt kontorsrum av chefen. det börjar en ny kille här som ska ersätta mig den första mars och då ville chefen att han skulle få sitt rum direkt.

OK sa jag. då flyttar jag in till systemtekniks kontorslandskap en bit bort.


här är första flyttlasset. mitt liv på en röd vagn.
mycket fina detaljer.
  • ett par nummer av tidningen 2600
  • lite nakna gubbar av papp
  • fiberkonvertrar
  • lite ciscoprylar
  • en bok om snort
  • ken laszlo - tonight på 7" (beat box)
  • SDSL-modem
  • en påse för internpost full med hallonknäcke
  • en solaris-badleksak


nya skyffet. stefan (till höger i bild) tycker att jag slarvat med kabeldragningen. förstår inte alls vad han menar.

1 kommentar:

sner0 sa...

Hörde kommentarer när jag var där inne i stil med "Robin är en sån jävla spreader" också..
Preppa hans stol med 230 Volt eller nåt nu!