måndag, februari 26, 2007

dyng - nybrostyle

i lördags var vi på inflyttningfest hemma hos mehdi och lina. dom har ju renoverat som dårar sen i sommras, men nu är dom äntligen klara och fint blev det.
mkt trevlig fest.

setupen:
två 15" powerbooks, monitorer, en mixer mm.
mehdi har även en utdragbar hylla under skrivbordet med ett midiklaviatur på. mkt snyggt.


folk:


bian (som sportade ett par slitna 501:or kvällen till ära.) och helena:


nybrofolk:


framåt småtimmarna var det bara var dom gladaste kvar. dansande, glada.
jag råkade tyävrr gå på vinet lite väl hårt på natten så jag fick bli hemkörd och parkerad på toan.

i ruset glömde jag tyvärr min mobil på festen så jag fick åka till studion för att hämta den på söndagskvällen.

sasa, mehdi, leo och mehdi spelar risk:

Inga kommentarer: