tisdag, januari 16, 2007

you're breathing in fumes i taste when we kiss

idag är både mina kontorsgrannar, borta.
nicke är hemma i ett strömlöst hossmo och mange är på någon väldigt mystisk utbildning.
lite tomt, men skönt att kunna kräma på volymen utan att behöva ljudkriga eller att ha dåligt samvete för att mange måste stänga dörren för att kunna prata telefon.

känner att jag yrat så mycket om min ommöblering i mitt rum här i bloggen utan att komma med något konkret.

här är bilder på en betaversion av mitt rum som jag kör som test just nu.

klädhängare och underhållning:


testar köra dubbelsängen i ett hörn för att konservera utrymme. försöker låtsas som om dörren in till elis inte finns:


liggandes:



på fredag ska jag åka swebus till stockholm.

2 kommentarer:

Patrik sa...

på fredag ska jag åka swebus till stockholm.

det gör du rätt i! (ps säg åt busschaffisen att ta gamla e4an. hota med stryk.)

Helena sa...

Feng shuin är fulländad. Enda felet är att jag inte är där.