fredag, januari 26, 2007

bra dag

låg och kollade på apprentice uk till 3 inatt och lyckades glömma att ställa väckarklockan.
vaknade dock av mig själv vid 8.45 så jag hann till jobbet i tid ändå.
vid fredagsfikat så satt jag lite lagom hungrig efter en cigg, en kopp kaffe och en bit kaffebröd. då blev jag helt plötsligt erbjuden en ostmacka från café atlantic av damerna i helpdesk. precis vad jag behövde! jag blev överlycklig.

idag ska jag flyga till stockholm med kalmarplanet. också det mycket bra.
min bil har stått still i två veckor medans det varit skitkallt. jag undrar om den startar när jag ska köra till flygplatsen vid 16.


här är en bild från sommaren 2005 när jag, claudia, malin och lina åkte till malmö och shoppade. en riktigt fin dag. jag kan ha bloggat den förut. men skitsamma.

Inga kommentarer: