tisdag, september 05, 2006

tömning

förfest och jag och wille skickar grattis-mms till malin salminen som fött barn:


bakfull i torsdags gick jag och försökte sova lite efter jobbet innan gymmet. norton kunde inte låta bli att stå på mitt bröst och stirra på mig.


robin engström på jakt:


morfars vildsvinsfälla del 2:
nu är den målad med spillolja och klädd med ris. morfar har även byggt en hemlig lucka som man ska kunna fly ur om man råkar fastna i fällan.
min morfars liv kretsar runt vildsvinsfällan just nu.


fjollorna on tour. jag och wille stannar för att hetsröka någonstans mellan kalmar och göteborg:


hemma hos jennifer och maja i wastastan. wille lägger sig i fosterställning på golvet. i själva verket skulle han bara kolla skivsamlingen.
wille, den lille idioten.

1 kommentar:

Patrik sa...

i miss u, guys. kommer hem nästa helg.