fredag, september 22, 2006

depeche, urin och bluetooth

det genialaste visade sig vara att synka telefonerna via bluetooth (eller blåtand som mange börjat säga). gå in under kontakter, alternativ, avancerat och sen "skicka alla kontakter".
klockrent.

igår var det depeche-tema på tiffanys. jag, gurkan, stoltz, micke och jim förpeppade lite hos stoltz.

micke och jim:


eric och gurkis:



på väg från förfesten så ringer peter och säger att han tror att norton är sjuk. han bara ligger och piper om man klappar honom. slickar sig lite på könet också.

imorse när jag steg upp så hade norton legat och sovit brevid mig i sängen som vanligt. men när jag stod och klädde mig så satte sig norton som om han skulle kissa och tittade på mig samtidigt. sån satt han en lång stund och när han var klar så såg man bara en liten droppe på golvet där han suttit. stackars liten.
blev för mig till att ta norton i en flyttkartong, köra till lagmansgatan och få min kattbur av emma och sen dra vidare till djursjukhuset.
urinvägsinfektion har han.
han är även överviktig påstår vetrinären. jag höll nästan på att brusa upp och bli våldsam när hon förolämpade norton så.

här ligger norton på golvet och softar medans vetrinären är ute och kollar lite utklämt kiss i microskop:


det var en jävla tid det tar att kolla på lite kiss tyckte både jag och norton:

3 kommentarer:

Anonym sa...

För mycket kösumgänge kan ge urinvägsinfektion (har jag hört).

Har Norton varit ute å slarvat...
/Garp

CM Garp sa...

Nu trodde säkert många att jag stavade fel och menade klösumgänge, men se det var fel det...
/Garp

sner0 sa...

Han är helt klart i andra skalan mot vår katt iaf.. Får klagomål på att hon är mager lite då och då.