tisdag, september 12, 2006

milstolpe på it-enheten

enligt vad jag kan se i webkameran i köket så har vi fått våran nya kaffebryggare idag. eller en perkulator till är det ju egentligen.

den nya ska klara 60 koppar till skillnad mot den gamla stackarn som bara klarar 45.

passar på att lägga upp lite best-of bilder från året som gått i webcammen.

17:e oktober förra året så var ljuset väldigt speciellt och lyste upp jocke vackert när han fyllde upp en mugg. då passade jag på.


24:e oktober var det dags igen. jan-emanuel var så nyklippt och fin i nacken:


28:e februari i år så stod henke lite hukigt och höll på med nåt fuffens. jag dokumenterade:


och så idag. den nya given på it, om man säger:



fyfan vad här ska drickas kaffe i eftermiddag!

nicke är snart klar med skivan till vista rc1. synd att jag har så mycket akutare saker att göra :-(

2 kommentarer:

/dr Hossmo sa...

Jag har bestämt för mig att det minsann är 80koppars den nya.

Anonym sa...

Haha.Humor :D