måndag, september 18, 2006

äckligt och sjukt

har suttit och utbytt en massa låtar med nina ikväll. ofta laddar jag hem musiktips och lite blandat junk från olika mp3bloggar om kvällen.

märker dock idag till min stora förskräckelse att min katalog med lösa mp3 i är helt nersölad med blandad babytrance (medelhavsdisco liksom). har tvingat mig att lyssna på alla låtar jag inte känner igen och fort ta bort allt skräp. nu börjar det ordna upp sig.

dagen och veckans band för den delen är helt klart information society. tack för tipset nina!


såg förresten filmen libertine i göteborg i helgen. den var skaplig.
det roligaste i den filmen var nog att dom använde utrycket "medelhavsmänniskor".
jag bor med en medelhavsmänniska. han heter peter.

2 kommentarer:

Nina sa...

Vassego!
Jag jobbar med ganska många medlehavsmänniskor, De rör sig och luktar speciellt.

Anonym sa...

nu hände det igen...helvetet