fredag, september 29, 2006

DEN ULTIMATA BLOGGUIDEN!

eller rättare sagt: detta är bloggarna som jag läser.

shit vad jobbigt det var att sammanställa.
här kommer sanningen iaf. i bokstavsordning

azin.se/livedata/
azin ashourvan från unarmed enemies. härlig kille som tar underbara kort.

chrisrea.blogg.se
min plastbrorsa christian wedell.

cmgarp.blogspot.com
min rotetvåa på jobbet. gruppchef i netsec.

genialdisco.blogspot.com
lugn musikblogg.

heccan.blogspot.com
lillninas blogg.

helenahjelm.blogspot.com
helena. min bästa musikgranne. ever!

jokkur.blogspot.com
joakim wahlman. msi-kungen.

lamouratrois.blogspot.com
mutte med fleras mp3-blogg.

lottacharlotta.blogspot.com
lotta björned, min gamla sypolare som nu stuckit till england.

lottaiengland.blogspot.com
lotta björned, bloggar från england.

magicsynth.blogspot.com
lina, jens, vincent och mollys fotoblogg.

mediamettan.blogspot.com
min älskade vän mehdis precis färska blogg.

mslebm.blogspot.com
min älskade vän peters nästan lika färska blog (obs på engelska)

payolas.bilddagboken.se
inte riktigt en blogg, men willes matdagbok är ett måste varje dag.

skerk.blogspot.com
nickes webbgäddas blogg.

slowdivejocke.blogspot.com
jocke sandström har bra musiksmak.

snajdcitat.blogspot.com
mina kollegor bloggar om mig.

sner0.blogspot.com
HENRIKACA bloggar om livets bekymmer, dödsmetall och motorer.

snyggulla.blogspot.com
krille bernhardson. systemteknik bloggar sällan.

stockholm-kalmar-v2.blogspot.com
permartin johnssons blogg. bloggar om livet och innebandylaget tyskland

teebajd.blogspot.com
robert "roger" carlsson. ölänning, ålmetare och systemtekniker. bloggar mer bra än ofta.

thaa-thinks.blogspot.com
webgäddans fru sara svensson.

thegermanchef.blogspot.com
(jan-)emanuel winterstellers mycket inaktiva blogg.

vinnare.blogspot.com
patrik! kom hem!

vio.blogg.se
tina har gått och blivit dansk. det kan man se i bloggen.

Inga kommentarer: