tisdag, september 19, 2006

allmän pepp

idag har jag jobbat först till 17, sen tränat för att senare jobba vidare från 18 till 21.
känns extra bra att jobba nu efter valet på nåt sätt.

imorgon är det dags för klubb på kåren igen. kramp och frenesi har bytt namn till le petit och vi är peppade som fan.
på torsdag ska damerna på tiffanys ha depechemode-kväll. mycket bättre än så blir det inte.

förresten, för er som inte känner till det. från idag till den första oktober så har kompaniet 25% rea på ALLA kläder från filippa-k.

fick äntligen dockans kort från arvika. mycket mycket bra. tyvärr verkar photos.blogger.com vara lite knas så dom kommer en annan dag. jag utlovar mycket naket.

1 kommentar:

lotta sa...

åh, jag vill också på le petit! fuskigt! och på tiffanys... varför händer allt bra när jag åker bort?? (jag ska å andra sidan på uppåt framåt imorgon kväll och öla, och sen ska jag roa mig i tre månader i england...)