tisdag, maj 23, 2006

grym rubrik

håller på och letar efter ett kort ibland alla 10.000-tals bilder som ligger i vårt gemensamma bildarkiv.
man hittar så lätt roliga bilder som man glömt.
lägger bara upp bilder där jag har olika frisyrer :)


som den 30-talsfrisyren från i maj 99:



här är en lite lockigare variant. förmodligen utväxt sidbena utan vax.
kortet är från las lägenhet och föreställer mig och carl-johan "lehra" lind


här är en mer klassisk sidbena med lugg.
peter gör något i bakgrunden.


svartfärgad undercut med mycket vax för att få håret att stå lite häftigt.
jag och peter äter tacos på vöhlund och elis födelsedagskalas:



här har vi en lite högre 30-talsfrilla. även den svartfärgad
jag, peter och mehdi på priems i nybro:



här ser ni ett högt skinnypuppy-influerat hår.
fixerat med björn axéns rock hard. världens coolase hårspray med sloganen: "håller frisyren fast som betong. skyddar mot sol"
tyvärr ser man inte så bra för jag har somnat på frank med en flaska la salle i handen.



svartfärgat i en tuperad tofs i nacken. funkar på festival.



blonderad undercut med lite inflätat rött löshår.
johan "fletcer" rolfsson och jag innan club zistern 3.0 i nybro.



jag avslutar blogginlägget med den här bilden på mig med en kanske lite morrissey-inspirerad frisyr. helt ovågad, men kanske lite mognare än de tidigare alstren.
här pratar jag med malin sköld i vinslöv efter årsmötet med plötsligt en förening.