måndag, maj 15, 2006

)) <> ((

världens bästa dokumentär på femman nu. om män som älskar storväxta kvinnor och som gärna vill mata dom tills dom är helt sängbundna. spännande

jag ligger just nu i en queen-size bed på mornington hotell i bromma.
har varit en tung, men bra dag.
sov illa inatt. lyckades ändå ta mig upp och packa färdigt innan taxin kom och hämtade mig på spiken vid 05.40.
en flyg och två taxiresor senare så var jag incheckad på hotellet. precis när jag satt mig så ringde tobias "skolden" karlsson och frågade om jag var i stan. han "kände" att jag var det sa han.
gled ner till bussen i god tid och åkte till sundbyberg för att gå på kurs. efter en stunds irrande så hittade jag till global knowledge. soft frukost och massor med kursdeltagare.
kul att snacka med ordentliga nätverksnördar på rasterna. bra kurs med, även om första dagen var lite väl basic. vissa verkade dock inte hänga med alls, vilket jag och stornördarna stod och muttlade om på rökpauserna.
efter kursen stack jag tillbaka till hotellet, köpte cigg i en automat i lobbyn och sen sov jag en stund. när jag vaknade var jag hungrig och utmattad. efter att ha pratat telefon med mehdi, mor och lars så drog jag på en liten upptäcksfärd för att hitta nåt riktigt jävla billigt och sunkigt ställe att köpa käk på. hittade en kombinerad lokalpub och pizzeria där det blev en capricciosa. på vägen från pizzerian så knackade någon på ett fönster när jag gick förbi. lite läskigt först, men det visade sig vara en ouppfostrad snorvalp.


helgen annars har varit trevlig. fredag och lördag var i stort sätt samma uppslutning. parkhäng med maia saars vita jvc-bandare och sköna människor.
i fredags så gick vi via spiken till riset. i lördags gick vi hem till matilda på stensö på en fin fest och sen tog vi en bulle in till stan. hamnade även då på riset till slut.

här är ett par kort från i lördags:





fler finns i willes bilddagbok. även känd som "mattips för ungkarlar"

Inga kommentarer: