måndag, maj 08, 2006

biljävel och annat

bra måndag. löste ett problem som har legat och gnagt ett tag på jobbet. fika på k(n)ullzénska i solen efteråt.

jag och peter var precis uppe och sa upp vår lägenhet hos gunnar. till på köpet så skakade jag och sara wedlund (kent) hand på att börja träna på fitness. vi ska bli så satans fit!
peter vill att jag ska ta kort på min överkropp varje vecka så att man kan följa utvecklingen från totalt muskellös. kan bli ett kul projekt.

här kommer ett kort på hur den ser ut just nu:




biljäveln är äntligen besiktigad. dock hade ett spegelglas i ena backspegeln (den som var masakrerad då jag fått parkeringsböter) ramlat loss när jag kom hem. kommer säkert vara skitdyrt och jobbigt att köpa ett nytt, men det skiter jag i just nu.

nytt avsnitt av trailer park boys avverkat. dags att ge sig på s2e20 av desperate housewives.

Inga kommentarer: