torsdag, december 28, 2006

årets/århundradets site

min nya stil är att jag är dålig på att blogga. det är ingen bra stil, jag vet.

wille har nämnt namnet för mig, men idag skickade han en url till en bild på några gamla gymnasiekompisar från nybro med omnejd som har en fiskeförening.
hälls anglers kallar dom sig för (häll kan vara förkortning för gymnasieskolan i nybro, åkrahäll).





sidan har allt. internhumor, roliga artiklar om fiske och snygga bilder.

underbar webdesign med. jag undrar om man får ha frames här på blogspot?


en gång på gymnasiet åkte jag och min dåvarande radarpolare fredrik "fidde" krantz med nemback och danne myra från hälls anglers (vi kände inte till att dom var så pass organiserade då) och fiskade i pataholm. det enda jag minns förutom att det var en kall och grå dag var att nembacks farsa som hämtade oss på kvällen körde på ett rådjur på vägen hem och förstörde ena framlyktan på bilen.

Inga kommentarer: