måndag, december 18, 2006

askebring_26

norton har blivit värsta mac-freaket. han hatar mig för att jag inte har ett second skin eller nån macbook.



skidbackenäsan och lite folk på willes födelsedagskalas:


lina yvesand med prao (johanna andersson) styrde upp lite lek. här visas favorittippade lag nord och lekledaren. på bilden syns även ett fenomen med vita fläckar som ibland dyker upp på digitalfoton. enligt ryktet så trodde en kille på festen att det var änglar, vilsna andar eller spöken:


lag syd eller lag storgatan8. observera att jag och peter bär pins med willes ansikte. helena är en jävel på att göra pins:


när tävlingarna var slut så kunde folk börja dricka och dansa på allvar.
peter kör lite:


..och lite till:


födelsedagsbarnet drack pojköl:


elis hade bara en halvliter sprit och en flaska vin att dricka:



festen fortsatte på ernesto. där sög det.

3 kommentarer:

Helena sa...

Apbilden på Peter är fan det roligaste jag sett. Det var väldigt kul IRL och då kanske vinet bidrog lite men så här i efterhand håller den måttet fortfarande. Jag älskar även hästbilden på Wille.

Helena sa...

Norton har sjukt bra smak när det kommer till kvinnor och tech set ups. Han gillar mig och min dator t ex.

Eva sa...

Jodå, jag fick såna där "orber" på mina bilder när jag bodde i en spöklägenhet :-)