måndag, december 11, 2006

fågelfest

i torsdags flexade jag ut efter lunch och körde bil till stockholm.
skulle på lite anställningsintervjuer på fredagen och gå på fest. (mer här).

innan festen på fredagen så förkrökade jag hemma hos bian i skogås. vi drack öl, delade en tvåmannapizza och rattade på hans microkorg. väldigt trevligt.

så här glad blev bian över att få besök i sin ungkarlslya:


jag hade precis gjort världens fetaste basgång när vi var tvugna att dra:


reklamfolk 1.0


oh-projje med fuglesang:


reklamfolk 2.0:


sjukt mycket tablettaskar med hjältens ansikte på:


helena och bian:


reklamfolk 3.0:



sjukt bra fest.

1 kommentar:

Skolden sa...

Så glad jag blev! Naturligtvis när jag får så fint och högrest besök från finaste delen av landet, östra delen av Småland. Basgången plockar vi ut nästa reptillfälle.

microBIAN