torsdag, december 28, 2006

idag har jag jobbat och tränat.
igår jobbade jag över till 21 med göran b nilsson och styrde upp lite i kommunens core.



göran älskar cisco 5505. han vill aldrig byta ut några.



idag har jag även bränt junior boys - so this is goodbye och gett till farmenjohan. som tack fick jag välja en valfri proteindryck. jag tog en som smakade jordgubb.


om en stund ska jag börja packa inför nyårsfirandet. imorgon går bilen till stockholm runt lunch med ett glatt gäng: pata, lavve och anton.

missa inte patas julhälsning i musikform (zSHARE-VARNING: kör du internet explorer och är inloggad med administrativa rättigheter på din dator så klicka NEJ/NO på alla rutor som dyker upp).
en rolig sak om den låten är att i gruppen "busungarna" som sjöng låten när den släpptes 1982 var rickard gunnarsson som numera spelar tillsammans med min vän mehdi i bandet lowe med.

Inga kommentarer: