onsdag, december 27, 2006

juldagen

juldagen firar jag och min syster med våra farföräldrar i påryd. som alltid. i år bojkottade farmor julmaten och bjöd på stek, potatis och sås istället. skönt att slippa mer julmat.
vid bordet så yttrade även farmor de oförglömliga citaten: "alla som tror på gud är dumma i huvudet" och "bibeln är ju bara en sagobok".

på kvällen var det dags för utgång.
förfest i äventyrsbadet:

jag och robinsonsasa:


mehdi, sasa, peter och efti:


minst badbyxor:



efter äventyrsbadet var jag hemma och bytte om. festen fortsatte på ett fullt söderport. sjukt bra stämning, musik och folk. jag var trött och full och lyckades både med att bränna mycket pengar i baren och att gå hem vid 23, då det var som roligast. "god jul" var det sista jag sa.

1 kommentar:

Helena sa...

Speedos är så j-a rätt.