torsdag, april 19, 2007

nya kneget

har börjat komma in lite i nya jobbet nu. mycket bra arbetsplats, men det känns lite ovant att vara en av "windowskillarna". det är nämligen hårt uppdelat mellan mac och pc bland teknikerna. jävligt hög nivå.
insåg idag när jag pratade med en kollega att jag förmodligen aldrig kommer vara något annat än en glad amatör på mac-fronten.

igår var jag ute med viktor, johan och leo på indigo och drack öl. hade gustav, wille och micke på länk från sedvanliga förfesten innan km i kalmar. kändes ganska avigt.
fick en mobilfilm på "dansarna" som förstörde gentle touch-spelningen i fredags av leo. den hamnar på youtube så fort jag orkar.
stiger upp nästan två timmar tidigare nu mot vad jag gjort på kommunen, så jag är extremt trött på kvällarna.

1 kommentar:

Uffe sa...

Å fy fasen, då stiger du upp vid 7-tiden nu för tiden då!?