torsdag, mars 29, 2007

wii+km

igår var en stor dag. jag var inbjuden av självaste dr.hossmo att komma ut till hossmo och testa nintendo wii i hans biorum.
jävligt grym konsoll på många sätt. intuitiva kontroller, väldesignade menyer och allmänt trevlig bara. vi knäckte ett par kalla och körde järnet.

att fota en bioduk går inte jättebra. typ så här bra:



vid 22.23 gick bussen från hossmo.
mellanlandade på storgatan för att sen dra vidare till km och möta upp.

hörnbord:


wille, uffe, micke militär och johanna a:



efter km stängt så jazzade jag hem.
peter har peppat på en rea på tortillachips som konsum city har. jag har varit där och letat men inte hittat några utreade.
igår berättade peter att han gömt chipspåsarna inne på konsum för att han själv skulle kunna köpa i sin egen takt.

här har jag fått en påse i present som fick bli min kvällsmat:






idag var jag och conny i rådhuset och mekade lite nätverk. rådhuset är ett löjligt gammalt hus, typ från 1600-talet.
nere i källaren är det lågt till tak och stampat jordgolv. men givetvis har dom en korskoppling :D

3 kommentarer:

/dr Hossmo sa...

Cooolt att wii-barens IR-ögon syns på kortet :)

Helena sa...

Det måste ha funnit en massa orbs där! Inga fastnade tyvärr på din bild.

Helena sa...

Alltså i 1600-talshuset, inte hemma ho dr Hossmo såklart.