onsdag, mars 07, 2007

nort

idag på väg hem på lunchen så var jag förbi konsum för att köpa mat till norton.
det stod en ful gubbe och blockerade hyllan där nortons vanliga torrfoder brukar stå så jag fick improvisera lite.
hittade en jättefin och jättedyr mat som jag köpte. "kalkon och ris" var den smaksatt med stod det. och förpackningen var fin.

smaktest:



den skulle dessutom vara bra till allt från bättre urinvägar till färre hårbollar. norton spyr iofs inga äckliga hårbollar, han är för väluppfostrad för det. men iaf.

mätt och belåten:

3 kommentarer:

Helena sa...

Norton ska bara få mat av högsta kvalitet när han bor hos mig sen. Jag ska behandla honom som en kung. Inga hårbollar på mattan bara...

sner0 sa...

Han är jävligt gullig, för att vara katt alltså. Gillar det att han är lite tjock med. Eller måste jag säga att han har kraftig benstomme?

Helena sa...

Håller med, jag gillar egentligen inte katter så mycket. Men norton är i en klass för sig. Sen ska jag banta ner Norton lite så han kan bli kattmodell. Minst tre kg ska bort. GI-mat åt Norton!