onsdag, mars 21, 2007

rolig helg!

blev precis hårt kritiserad i telefon för att jag uppdaterar min blogg för långt efter något hänt.

här kommer en sammanfattning av helgen:

i fredags flexade jag ut tidigt för att dra till k(n)ullzénska med helena. wille, micke och gurkan mötte upp. helena åt en sån där chokladmuffins som jag och wille jämt pratar om, men aldrig vågat köpa. dom är roligt garnerade. säger inte mer.

på kvällen körde vi lång förfest här hemma och drog till näsan jävligt sent.

lördagen däremot. då hände det grejer.
helena och jag missade bolagets stängningsdags inne i stan så vi körde ut till giraffen istället. det var full storm så efter att ha varit på bolaget så köpte vi lite gott på mcd och tog en roadtrip till öland för en fika på ölands köpstad.

på kvällen hade vi tänkt att besöka lokala synthklubben void i folkets park. har varit jävligt dåligt med folk där tidigare gånger men vi kände att det inte går att bli tråkigare än ernesto.
förfest här först med wille, pm, gurra, micke, helena, peter, sädström, elis och jag.

photobooth är förbannat kul när man är nykter. lite småfull blir det bara ännu bättre.

här är ett urval av bilderna från i lördags:

elis och sädis:


pm och elis:


wille och helena:


gurra g och elis:


årets electropopduo:



efter allt spex tog vi en taxi till folkets park. just den här taxin var utrustad med en sjukhussäng som micke bäddade ner sig i (obs: orb!).


taxihäng:



inne på stället var drickan billig men ganska dåligt med folk. det spelades jävligt bra musik på ett nästan tomt dansgolv.
hela gänget utom jag och helena drog snart tillbaka in till stan medans vi dansade tills det stängde. hitkavalkad!

hector spelar plattor:


ös:


bakissöndag med fin och sen frulle:

2 kommentarer:

Helena sa...

Ta bort konstverket! Det är jätteäckligt!

Anonym sa...

Där den unge mannes huvud en gång suttit fanns nu något som liknade ett kvinnligt könsorgan.

Fattar dock inte varifrån den kommer? Hur blir det en "f-ord" där?