fredag, juni 16, 2006

thats absolutely right randy. i'm getting drunk tonight. big time

stilltje i kalmar.
exakt alla är borta.
eller nästan iaf.

jag har kommit hem från en dag på kneget och vilat lite.
såg även avsnitt 6 säsong 6 av trailer park boys nyss. galet bra, men jag fick lite "sista-avsnittet-någinsin"-vibbar. hemska tanke.

fick sms från patrik förut om att han var utanför cirkus och peppade innan psb-konserten. det är exakt sånt jag inte vill höra just idag. jag var galet nära att börja bjuda på ett par biljetter på tradera så sent som i måndags dock, men höll i pengarna.
det här var det sista meddelandet jag fick från mr. lindgren:

De BORDE äga. jag tänker på dig! PSB!

så vackert.

igår skickade wille det här från hultan klockan 15:36:
(det innehöll en suspekt bild)

Hultsfredsmodet. Kul att höra av dig i går kompis. Hoppas du mår bra, jag är dyng.





igår fick vi varsin skiva i present av chefen på vårat enhetsmöte. den hette "fotbollsfeber".
som tur var så var den plomberad.
jag, mange och nicke var på skivlagret idag och bytte.
genom att bara lägga till 20:- så fick jag tre skivor tillbaka när jag bytte den.
new order - waiting for the sirens call och två till.
de andra två är exakt samma skiva. tänker ge bort den ena i present så jag ska inte skriva vilken det är här.

ett par ledtrådar:
limtiterad 2cd-version.
kom 2005.
inledde turnén för skivan på debaser.
ingen ser så snygg ut som han i mjukiskläder.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är i kalmar! sjukt bra upplägg ju.