lördag, juni 17, 2006

patrioten

idag har jag:
  1. ätit frukost och rökt med mor på uteservering.
  2. köpt ett linne.
  3. köpt en ståltermos.
  4. prövat en skadat snygg kavaj.
  5. postat en kreditkortsansökan.
  6. gjort blandskivor.
  7. kommit på att kaffe på storgatan 8 avnjuts lättast i stora mängder om jag använder min tills nu helt oanvända tv-kanna.
  8. hjälpt elis att bära en 32" widescreen tv från molly molones hela vägen upp hit till tredje våningen. tur att man lyfter skrot på gym, om man säger.

idag ska jag:
  1. kolla på när mina medbrukare här i gruppboendet grillar på innergården.
  2. spela ne-spelet hemma hos micke lindewall.
  3. träffa lavve the man, lina "yvis" yvesand och hennes lillebror m.d. yvesand.
  4. dricka vin.

idag ska jag definitivt inte:
  1. se på fotboll.


satt och toksurfade på shaktar.nu förut och hittade den här galet roliga sidan:
http://www.shaktar.nu/blubb.php?id=52

Inga kommentarer: