tisdag, april 04, 2006

solen skiner

livet är lätt just nu.
till helgen är det spelning med Gentle Touch och SKWBN på söderport. gästlista borde vara rätt givet.
dessutom har jag bokat en kurs till den 15:e till 19:e maj i sthlm.
igår kom jag på att jag nog vill åka till malmö över påsk, trots att det både är designfest och att gusen och anna-karin kommer hit. tänkte omcertifiera mitt ccna (som gick ut förra februari) så jag kan gå direkt på ccnp efter kursen.
annars är det mycket grafer på jobbet just nu. mrtg har fått mig och mange att se annorlunda på livet.
här kommer en gratis:








visst får den en att tänka efter? längta efter att få jacka på sig på en SPAN-port och bara vara ett med den WAN-förbindelsen. bara för en liten stund. tills man knäckt nöten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är y-lght - gå direkt på CCIE

Kul att du är i sthlm, då går vi kanske ut.

Skolden

Anonym sa...

Du är y-lght - gå direkt på CCIE

Kul att du är i sthlm, då går vi kanske ut.

Skolden

Anonym sa...

fi--a skrev två

Anonym sa...

MRTG är ren kärlek när den är som bäst. Skumt att linan idlar så exakt under ett par timmar.......

robin engström sa...

ja, mycket skumt. och det är ju konstant också!

lotta sa...

designfest under påsk? tänk att du vet om det före mig!