tisdag, mars 14, 2006

idag tokbloggar jag


min älskade vän Mehdi Bagherzadeh har gjort en ny låt med sitt soloprojekt:
www.megahype.com/public/mehdi/gau_-_nu.mp3

alla måste lyssna.

lägger upp den här i smyg så märker jag om mehdi läser min blog :D

passar på att lägga upp en sjukt bra bild på mig och mehdi. tagen på tillställningen "virtual matsal" påsklovet 98.
starcraft och windows 98 RC2 (eller om det var RC1) släpptes då. vilka tider. fanns även folk som försökte köra betan av NT5 (som senare blev windows 2000) på plats.
märk väl att vi har våra t-shirtar på oss som vi köpte på stockholms synthfestival -97. sjukt creddigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!



;)

Anonym sa...

Vem bryr sig om vilke t-shirtar ni har när du även har ett par lila, glansiga shorts av modell asgarv? ;-)