måndag, mars 20, 2006

helgsammanfattning

fredagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. synthpeppen efter söderport fick ett abrupt avbrott när vi blev nekade inträde på kåren där det var fullt. fullt på void liksom. helt sjukt.
festen fortsatte hela natten på spiken istället. en riktigt galen efterfest på spiken.
som vanligt användes allt som satt löst som instrument framåt natten när c64-tonerna flödade. hittade träbitar från sönderslagna matlagningsverktyg på golvet igår. sjukt kul.

i lördags var vi trötta.
jag, wille, gurra och lavve the man fikade på holmgrens. lavve avvek och vi andra drog till kompaniet och hängde lite med göran och johannes - hjältarna. jag testade snyggaste jeansen jag sett på mycket länge. ett par filippa-k som går loss på 1800:-. mkt mkt snygga.

på kvällen så kollade jag, pata, lavve och gustav på melodifestivalen hemma hos gustav.
meningen var att vi skulle göra en krogrunda i kalmar, men vi tog en taxi till smedby istället där det var husfest.
husfesten var kraftigt överhype:ad och 23.40 tog vi en buss in till stan. två vakter på bussen stal en av mina folköl som jag försökte smygdricka bakom sätet.
kvällen fortsatte med först km, sen efterfest hos wille och sen riset. ganska rolig kväll.

igår åt vi bakispizza på viktoria. sen promenerade jag, wille och gustav i några timmar och pratade om livet, universum och allting.

på kvällen stack jag hem till lotta och sydde in två piké-tröjor. det blev mycket mycket bra.
lotta är min symaskinspimp.

Inga kommentarer: