fredag, mars 31, 2006

det man inte har i motivation får man ha i ångest


har varit sjukt dålig på att blogga senaste veckan.
kan varit klassfest.com festen i lördags som utlöste det.

i fredags krökade vi. först afterwork på pipes of scotland, sen hade vi hela äventyrsbadet. efter fyra öl i bubbelpool och ångbastu så var jag helt groggy och fick smyga hem. blev för tungt efter en arbetsvecka.
på lördagen så anordnade klassfest.com en svindyr buffé på palace för totalt 100 pers som slutat 9:an i kalmar läns gymnasieskolor för 10 år sen.
kvällen blev rätt kul trots att det var på palace. jag med flera sprang från palace till spiken och varvade med billig öl och bra musik.
var många roliga hemvändare hemma så det var en rolig kväll trots allt.
efter palace körde vi en helt galen efterfest på spiken som varade till typ 6 (vintertid). peter hade precis klätt om till string-emil, när det ramlade ner ett 10-tal designare som var med och körde.
det är en härlig känsla när man är ute och tar sista röken på trappen och det börjar bli ljust.

i onsdags var vi på km. gurra, min onsdagsradarpolare var i stockholm. men jag och lotta stack dit och väl på plats så var mickek där. lugn kväll.

jag har käkat hotellfrukost två dagar den här veckan. i tisdags var det cisco on tour. mange min älskade kollega har redan bloggat om den förmiddagen.

igår var det frukost på slottet med hela kommunledningskontoret klockan 7.30. var lagom segt att gå upp till, men jag klarade det i tid.

idag var det meningen att jag skulle dragit till stockholm och gått på indierave och grejer men jag pallar inte att köra upp själv. har jobbat över mellan 19 och 21.30 varje dag den här veckan så jag är lite småsliten. igår kväll rasade exchange så jag fick sitta och läsa /var/log/maillog:ar i våra mailgateways hemmifrån för att försöka få reda på var felet kunde ligga.

idag har jag och uffe haft möte med corporate express och ecopy. var sjukt tråkigt förutom att teknikern hade festat på våran klubb på kåren och träffat mig där. skoj.

nu ska vi äta!

Inga kommentarer: